OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du erfarenhet av att arbeta inom service? Gillar du kundbemötande och trivs bra att vara i ansiktet utåt? Vi söker just nu receptionister för kommande uppdrag på både heltid och deltid med placering i Stockholm. Uppdragen är både för uthyrning och rekrytering.
Vi har en stor bredd av företag och de arbetar inom bland annat spelutveckling, försäkringsbranschen och IT. Företagens storlek varierar och vi har kunder som är internationella, nationella, medlems- och välgörenhetsorganisationer.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist ingår varierande arbetsuppgifter inom service, kontor och administration. Specifika arbetsuppgifter beror på uppdragets karaktär och vem kunden är. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:
- Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
- Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
- Göra ärenden, planera interna konferenser och event
- Posthantering, resebokningar och annan administration
- Sköta inköp av kontorsmaterial, mat och fika
- Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
Kvalifikationer
Vi söker dig som är utåtriktad, serviceminded och har ett genuint intresse för människor. Som person sprider du positiv energi, ger ett professionellt intryck och är flexibel. Vidare har du lätt för att sätta dig in i nya situationer och lösa problem.
För att vara kvalificerad för tjänsten uppfyller du följande kriterier:
- Tidigare erfarenhet av service, gärna från butik, kundtjänst eller kontor
- Kunskaper i Microsoft Office
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Meriterande men ej ett krav, är om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem
Övrigt
KFX HR-partner är ett väletablerat bemanning- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall. Med ett brett nätverk och stort engagemang kan vi erbjuda intressanta och spännande tjänster inom områden som service, administration, ekonomi och HR.
Viktigast för oss är att våra medarbetare trivs och känner sig trygga i sin anställning. Som konsult hos KFX HR-partner erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Det ser vi inte som en förmån, utan som en självklarhet!
Urval och intervjuer kommer att ske löpande för att matcha mot befintliga och kommande uppdrag. Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor kontakta asnvarig rekryterare Madeleine Ranström på 08-663 99 00 eller Madeleine.Ranstrom@kfx.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg