Receptionist till företag inom fastighetsbranchen

Receptionist till företag inom fastighetsbranchen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

I samarbete med vår kund Platzer fastigheter söker vi nu en serviceinriktad och positiv receptionist till kontorsreceptionen vid Platzers huvudkontor. Är du en person som gillar att leverera service på hög nivå samtidigt som du agerar ansiktet utåt för företagets kunder? Trivs du i en varierad roll där du får ansvara över att strukturera upp din dag? Läs då mer om tjänsten nedan och skicka in din ansökan redan idag!

Tjänsten är ett tillsvidare konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund Platzer Fastigheter.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation.

Om Platzer

Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 75 fastigheter med en total yta om cirka 900 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.

Arbetsuppgifter

I tjänsten som receptionist hos Platzer kommer du att stå i centrum. På ett skickligt sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer att erbjuda administrativt stöd till hela organisationen där kommer din goda förmåga att kommunicera kommer vara väl till användning.

Några av de dagliga arbetsuppgifterna är:

• Ta emot och hjälpa besökare/gäster/bud
• Svara i telefon och koppla vidare inkommande samtal
• Beställa kontorsmaterial
• Posthantering
• Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
• Förbereda faktureringsunderlag
• Övrigt förekommande administrativa uppgifter

Kvalifikationer

Vi söker dig som har tidigare serviceerfarenhet och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet bemötande. Du har god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska och känner dig bekväm att hantera ärenden såväl i tal och skrift självständigt. Du har även goda datorkunskaper samt teknikkunskaper och har tidigare arbetat med Office-paketet.

Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår, alltid med service som främsta fokus. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och skicklig i ditt arbetssätt.

Övrigt

Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund Platzer vid Lilla Bommen. Uppdraget är tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med start vid årsskiftet. Arbetstiderna för tjänsten är måndag-fredag kl. 07:45-16:45.

Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2023
  • Ansök senast: 27 november 2023

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


VD-assistent till Södertälje

VD-assistent till Södertälje

18 november 2024

18 november 2024

18 november 2024

18 november 2024