Receptionist till företag mitt i Stockholm city med start omgående!

Receptionist till företag mitt i Stockholm city med start omgående!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Här är din chans till att få in foten på ett stort bolag och få vara företagets ansikte utåt. Du är anställd som servicekonsult hos oss på Middlepoint men arbetar ute hos vår kund, på ett stort företag mitt i Stockholm city. Tjänsten är på heltid och du jobbar även med din kollega i receptionen som arbetar 50%. Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Ta emot besökare samt ta hand om telefon och mail
- Administration och arbete i olika system
- Beställningar och bokningar
- Ronderingar, hålla fint i mötesrum och allmänna ytor
- Post och bud, samt leveranser


Vem är du?
Du är en riktigt servicestjärna som alltid sätter kunden först. Du älskar att arbeta strukturerat och noggrant samt gillar kombinationen av service och administration. Tjänsten är högt tempo och du gillar att ha många bollar i luften. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är ansvarstagande, social och välkomnande. Du ser lösningar där problem uppstår, är flexibel och självgående.

Krav

- Har erfarenhet av tidigare arbete inom service och administration
- Gymnasieexamen eller högre
- Meriterande om du jobbat inom reception sedan tidigare
- Arbetat med Office-paketet samt meriterande med andra system
- Flytande i svenska och goda kunskaper i engelsk



Om Middlepoint

På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.


Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med start omgående. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag 8-17. Arbetsplatsen är beläget mitt i Stockholm city.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2021
  • Ansök senast: 29 oktober 2021

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024