Receptionist till företagshälsovård i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på nära 200 enheter över hela landet, av dessa är ca 45 egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq Stockholm lista över små bolag.

 

Feelgood växer. Till vår region i Stockholm söker vi därför en Receptionist till vår enhet Stockholm City

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet Stockholm City är vi idag ca 50 medarbetare som arbetar i team gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Vi håller till i ljusa fräscha lokaler i centrala Stockholm. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Som Receptionist är du företagets ansikte utåt och därför är det viktigt att vara serviceinriktad och snabbt kunna anpassa sig till olika situationer som kan uppstå samt tycka om att arbeta med människor. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot besök till mottagningen och visa dem tillrätta, av och ombokningar via mail samt även till viss del telefon ingår. Kassa och posthantering samt skanning ingår också i de dagliga arbetsuppgifterna. Även bokning och iordningställande av konferensrum kan ingå i arbetsuppgifterna.

Tjänstgöringsgrad är 50%

Vi söker dig som vill ge bra service och är flexibel, lyhörd och har förmåga att arbeta både självständigt och i team.

Har du frågor kontakta konsultchef Ulrika Westerberg, tfn 08-676 82 17, e-post: ulrika.westerberg@feelgood.se

Sista ansökningsdatum är 16 december. Urval sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Feelgood
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Måndadslön
  • Deltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 17 november 2017

Besöksadress

Rådhusgatan 6
None

Postadress

Banérg. 28, Box 5254
Stockholm, 10246

Liknande jobb


22 november 2024