OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi en erfaren och flexibel receptionist. Du har minst 1 års erfarenhet av yrket.
Du kommer att bemöta företagets kunder, vara ansiktet utåt, posthantering, viss adminstration och även i vissa receptioner förekommer konferensvärdinneuppgifter.
Din profil
Som person har du en mycket god förståelse för betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande och ger gärna det lilla extra till människor runt omkring dig.
Du ska även ha slutfört 3-årigt gymnasium samt formulerar dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Vidare är du ansvarsfull och du har en god samarbetsförmåga och servicekänsla samt utför alltid ditt arbete med fokus på kvalitet.
Känner du att detta stämmer in på dig?
Om företaget
Vi växer!
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en serviceminded och erfaren receptionist för ambulering hos våra företagskunder.
Timmarna är förlagda vardagar mellan ca 07:00 och 17:30. För att kvalificera till denna tjänst krävs det att du har en annan huvdsaklig sysselsättning, ex studerar, arbetar helger.
Du söker tjänsten tillsammans med ett uppdaterat CV och urval sker löpande.
Välkommen med din ansökan som mejlas till info@bemanningskontoret.se
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson