Receptionist till försäkringsbolag

Receptionist till försäkringsbolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu är vi på KFX ute efter dig som trivs i att ge service mot företagets besökare och medarbetare, gillar att hålla ordning och reda, är inte rädd för att lära dig nytt och tycker om att arbeta i en miljö med varierande arbetsuppgifter. Beskriver du dig dessutom som framåt, social och ansvarsfull kan det vara dig vi söker!

Tjänsten är deltid, 6 timmar/dag med ambition att öka på till 8 timmar/dag på sikt. Du ska därför vara öppen för att arbeta såväl deltid som heltid.

Om oss

KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter

I rollen som receptionist hos vår kund kommer du att arbeta nära ihop med två andra kollegor. Arbetsuppgifterna kan variera men ingår gör bland annat:

• Välkomna besökare och hänvisa dem rätt, inklusive telefonsamtal
• Hantering av inkommande och utgående post
• Verifiering av fakturor
• Internservice i form av passerbrickor, parkeringstillstånd, "happenings" etc
• Löpande hantering av mail och felanmälningar

Kvalifikationer

• God kommunikativ förmåga
• Service minded
• Noggrann och strukturerad
• Språkkunskaper i svenska och engelska

I denna tillsättning värdesätter vi främst de personliga egenskaperna men tidigare erfarenhet av att arbete i reception, serviceyrke eller administrativt är meriterande.

Övrigt

Tillträde: Enligt Överenskommelse

Omfattning: Deltid 75% (Initialt 6 timmar/dag och på sikt öka till 8 timmar/dag).

För frågor om tjänsten, välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Ida Olsson (Ida.olsson@kfx.se). Urval sker löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Bakgrundskontroll görs på slutkandidat.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Jardelid

Lovisa Kvam

Lovisa Kvam

Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby

Emelie Wedin

Anna Jardelid

Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg

Mathilda Berg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2023
  • Ansök senast: 4 februari 2023

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024