Receptionist till Gamlestan!

Receptionist till Gamlestan!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du vara ansiktet utåt för vår kund inom fastighetsbranschen? Är du en positiv och utåtriktad person som älskar att ge service i världsklass? Trivs du att arbeta i en självständig och representativ roll? Kan du börja omgående och söker en långsiktig anställning som receptionist? Då kan vi ha en spännande tjänst för dig hos vår kund i Gamlestan!

Om oss
Du kommer du anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner. KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att:

- Leverera service i världsklass till hyresgäster i fastigheten samt till externa besökare
- Ansvara för konferensrum innefattande bokning, beställning av lunch/fika, skapa fakturaunderlag samt ta emot och koordinera konferensgäster till rätt lokal
- Möblera om konferensrum, vilket kan innebära mycket fysiska lyft
- Ta emot inkommande samtal och mail
- Ansvara för beställning av kontorsmaterial
- Hantera inkommande och utgående post
- Ha god kontaktmed leverantörer samt hålla nya och moderna utrymmen snygga och representativa



Kvalifikationer
Vi söker dig som en stjärna på service och som förstår betydelsen av ett professionellt och servicemedvetet kundbemötande. Eftersom stadsdelen Gamlestaden växer kommer du dagligen möta och hantera nya människor, vi ser därför att du är trygg i dig själv och har skinn på näsan.

Vi ser att du har god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare kan du uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper. Du tar dig an arbetsuppgifter med stort engagemang, tar initiativ och ser alltid till att göra ditt yttersta. Är du dessutom prestigelös och tycker om att hjälpa till där det behövs? Här erbjuds möjligheten att vara med på en spännande resa med goda möjligheter att påverka din roll och kontorets rutiner. Låter det som en intressant utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!



Övrigt
Tjänsten är tillsvidare på heltid, start omgående, mitten av september
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Arbetstid: Måndag-Fredag 07.15 16.15, 60 min lunch
Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2021
  • Ansök senast: 19 september 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024