OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag-fredag kl. 08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning
VILKA ÄR GLOBALCONNECT?
Ryska Posten Bemanning söker för GlobalConnects räkning en Receptionist till deras kontor i Stockholm. GlobalConnect är en av norra Europas ledande leverantör av nätverksinfrastruktur och nätnära tjänster. Med utgångspunkt i deras stabila fibernät utvecklar de produkter och lösningar som kopplar upp och ihop Sverige och Norden med alla världens möjligheter.
Tjänsten är på heltid där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan kl. 8.00 - 17.00. Start för tjänsten är omgående. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till GlobalConnect, med goda möjligheter till övertag.
HUR SER EN VANLIG DAG UT?
Dina arbetsuppgifter i den här rollen är varierande och omfattar typiska receptionssysslor samt övriga administrativa arbetsuppgifter. I rollen kommer du bland annat att agera ansiktet utåt hos företaget, vilket innebär att du som person ska trivas med att ge service i världsklass. Varje dag har du många olika kontakter och för att trivas i rollen behöver du vara social och utåtriktad. I rollen bidrar du till att kontoret upplevs som en inspirerande och trivsam plats för både medarbetare och besökare. Du arbetar i team med en annan kollega i receptionen och har även ett tight samarbete med kollegorna i receptionen i Uppsala.
Som Receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, som bland annat:
- Ta emot och välkomna besökare
- Se till att kontoret är snyggt och välkomnande
- Post- och budhantering
- Växel- och mailhantering
- Förberedelser inför möten, konferenser samt andra interna event
- Kontakt med leverantörer, hyresvärdar och hantverkare
- Administrativa uppgifter så som resebokningar, passerkortsbeställningar samt vissa fakturauppgifter
VEM ÄR DU?
- Har en bakgrund inom servicebranschen, meriterande är erfarenhet av arbete i reception eller kontorsarbete
- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du serviceinriktad, flexibel och ansvarsfull. Du är arbetar proaktivt, har ett öga för vad som behöver göras och tar egna initiativ. Du sprider härlig stämning runt omkring dig och arbetar alltid med ett leende på läpparna. Utöver detta söker vi dig som trivs med att arbeta i team.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04