Receptionist till globalt bolag inom fastighetssektorn – 20h/v

Receptionist till globalt bolag inom fastighetssektorn – 20h/v

Arbetsbeskrivning

Trivs du med arbetsdagar med varierande arbetsuppgifter där du får ta mycket ansvar? Trivs du som bäst när du får hjälpa andra och sprida positiv energi omkring dig? Tycker du om att organisera och skapa struktur? I så fall borde du läsa vidare och skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Perido söker en receptionist till en tjänst hos vår kund, ett globalt bolag inom fastighetssektorn. Företaget äger och förvaltar kommersiella fastigheter och bostadsfastigheter, med kontor i flera städer runt om i landet. I receptionen arbetar du och en till receptionist, ni arbetar båda 50% och byter av varandra. Arbetstiderna kommer variera mellan 8-12:30 och 12:30-17, det bestäms i samråd med chef och den andra receptionisten. Tjänsten är beläget på kundens kontor i Solna.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som receptionist kommer du att ha en varierande arbetsdag med många olika arbetsuppgifter. Allt från traditionella receptionistärenden som att ta emot besökare, hantera post, beställa catering/kontorsmaterial och att se till att det finns kaffe mm. Du kommer även vara behjälplig med uppgifter av mer administrativ karaktär som att hjälpa till lite med bokslut och avtal.
Ett urval av arbetsuppgifter:
Hantering och registrering av passerkort
Beställning och hantering av budtjänster
Assistera med mindre utskick
Distribution av inkommande och utgående post och paket
Hyresvärdshantering och uppföljning
Inköp och hantering av kontorsmaterial, kök/kaffe, catering
Daglig tillsyn av städning och anläggningstjänster
Platsinspektioner (drift) och kontroller
Ta emot fakturor
Beställning av IT-tillbehör

Dina egenskaper
För att passa rollen som receptionist ser vi gärna att du är servicemedveten, engagerad och lyhörd. Vi söker dig som är social och har lätt att samarbeta och får saker gjorda. Du trivs i en roll där du får hjälpa andra och där man får möjlighet att utföra olika sorters uppgifter. Du kommer att få upplärning i företagets system på plats, men för att du ska kunna sätta dig in i arbetet snabbt tror vi har du har god systemvana sedan tidigare. Dessutom trivs du när tempot är högt och löser oförutsägbara problem och situationer med en flexibel och positiv inställning.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
God systemvana
Erfarenhet av administration
Förståelse med HSE (Health and Safety, Arbetsmiljö)

Omfattning och tillträde
Deltid 20h/v, konsultuppdrag i 6 månader, därefter möjlig överrekrytering till kunden. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34493 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2024
  • Ansök senast: 12 april 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024