Receptionist till globalt företag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Receptionist till globalt företag i Stockholm
Har du servicevana, är någon som får saker och ting att hända och gillar ordning och reda? Visst skulle du också beskriva dig som lösningsorienterad och lyhörd inför behov som uppstår? Då har Randstad nästa uppdrag för dig. Just nu söker vi, med start i slutet på februari, en receptionist till globalt världsledande företag i centrala Stockholm.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, tillsvidare (6 månaders prövningstid) med start i slutet på februari.

Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du;

• arbeta i växeln via telefon, hantera post och larmbrickor såväl kassaskåp och nycklar.
• ansvara för inköp av förbrukningsvaror, se till att det är ordning och städat på kontoret och hjälpa till med uppdatering av intranätet.
Kvalifikationer
Här behöver du;

• tidigare arbetserfarenhet av service.
• goda kunskaper i office-paketet samt goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Vi tänker oss att du har en inställning att inga hinder är för stort och gillar att få saker och ting att hända. Du har ett lösningsorienterat sätt, visar på engagemang i mötet med människor och är lyhörd inför behov som uppstår. Här passar du som trivs med att hantera människor då arbetsplatsen är stor med många medarbetare från olika nationaliteter.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 8 mars 2017, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Josefin Andersson | josefin.andersson@randstad.se [ mailto:josefin.andersson@randstad.se ] | eller Kim Flemström | kim.flemstrom@randstad.se [ mailto:kim.flemstrom@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 8 februari 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024