OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete i reception och trivs i en social roll med flera kontaktytor. Du har vana av att arbeta administrativt och brinner för att leverera god service. Vi arbetar med löpande urval och välkomnar din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en receptionist till kunds kontor i Göteborg. Vår kund arbetar inom kollektivtrafik och söker nu en kollega som ska stötta upp avdelningen för Administrativ Service.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går tillAcademicWork
Detta är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget sträcker sig initialt fram till februari 2022 med chans till förlängning.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att tillhöra avdelningen Administrativ Service som ansvarar för att Facility Management, Administrativ Service gentemot verksamheten samt försäkringar, beställningar och avtalsvård. På avdelningen finns 12 personer som ansvarar för olika områden inom Facility Management och Administrativ service.
Nu söker de ytterligare en person som kommer att arbeta med:
* Traditionellt receptionsarbete
* Hantera växeln
* Hantering av ärendehanteringssystemet
* Ta emot, hantera och besvara förfrågningar.
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av arbete inom reception, telefonväxel, besöksmottagning och posthantering
* Har erfarenhet av administration, ärendehantering, konferensbokning och beställningar
* Har goda kunskaper i Outlook, Teams, Excel och Word
* Har vana av att hantera ärendehanteringssystem
* Har obehindrade kunskaper i svenska i tal och skrift
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i Vision 80/20 Svara, Nilex, Receptionist Console och SharePoint.
Som person är du
* Kommunikativ
* Serviceinriktad
* Flexibel
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på gbgj01@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!
Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231