OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Vi söker dig som är driven och initiativtagande med en bakgrund inom serviceyrket till en spännande roll som receptionist.
Om företaget
Tjänsten är hos vår kund och deras huvudkontor är beläget i Gröndal.
Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ha flertalet olika arbetsuppgifter. Du kommer dels att sitta i företagets reception samt vara en backup till internservicefunktionen och det är viktigt att du trivs i en varierande roll. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå i att:
• Ta emot och vidarebefordra inkommande samtal
• Ta emot besökare
• Sköta bokning av konferensrum
• Ta emot bud
• Sköta posthantering
• Administrativa ekonomiuppgifter
• Lättare bokföring och fakturahantering
• Göra beställningar
• Sköta kaffemaskiner, pentryt och vattenstationer
Dina arbetstider kommer att vara 7.45-16.00.
Kvalifikationer
Du bör vara en servicemedveten, självständig och initiativtagande person med erfarenhet av service och av bokföring/lättare ekonomi. Att ha koll på flera saker samtidigt är inga problem för dig och du hjälper gärna till där det behövs. Eftersom du kommer att ha nära samarbete med din kollega på internservice och på lokalvården så är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga och gärna hjälper ditt team vid behov. Vidare är du en ansvarstagande person som har skinn på näsan. Detta är viktigt bland annat för att du ansvarar för olika beställningar. Om du tidigare jobbat som receptionist är detta naturligtvis meriterande. Körkort är ett krav.
Övrigt
För denna tjänst kommer du att erbjudas en tillsvidareanställning som konsult hos oss på Kontorsfixarna. Start är så fort som möjligt och därför är du välkommen in med din ansökan redan idag.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?