Receptionist till Ikano Bostad i Sundbyberg

Receptionist till Ikano Bostad i Sundbyberg

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en person som är driven, brinner för service och tycker att företagets värderingar är viktiga när du väljer en ny arbetsgivare? Då kan du vara den vi söker!

Till Ikano Bostad söker vi en driven Receptionist som brinner för service och tycker företagets värderingar är viktiga när du väljer en ny arbetsgivare. Du har nu chansen att vara en del av ett team som tillsammans ansvarar för hela Ikanos receptions- och

Om företaget
Ikano Bostad erbjuder kvadratsmarta, funktionella, hållbara och prisvärda bostäder för människor i livets alla faser. De bidrar till hållbara bostadsområden och stadsdelar i städer där Sverige växer. Deras värderingar är viktiga för dem: att som företag våga gå vår egen väg, arbeta tillsammans samt vägledas av sunt förnuft och enkelhet. Ikano Bostad ingår i Ikano, en internationell företagsgrupp som startades av IKEA:s grundare. Deras vision är att skapa möjligheter för en bättre vardag.

Hos Ikano Bostad får du arbeta självständigt och chansen att växa och utvecklas i din roll. Dem har en varm och öppen kultur där de bryr sig om varandra, inspirerar varandra och sätter stort fokus på att leva sina värderingar. På Ikano Bostad arbetar de långsiktigt och alla är delaktiga i att driva utvecklingen av deras verksamhet. Vi har en arbetsmiljö där vi skapar möjligheter och vågar utveckla både oss själva och sättet vi jobbar på. Tillsammans kan vi åstadkomma någonting ännu bättre!


Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i Facility Services och dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar bland annat besökshantering och växel. I gruppen tillhandahåller ni även en helhetsservice för alla som arbetar på kontoret. Det innebär bland annat:
• Beställningar, kontakt med leverantörer och hantering av passerkort.
• Ansvara för konferensavdelningen; bokar och i iordningställer mötesrum
• Ansvarar för frukost/lunch samt beställer och serverar mat och dryck.
• Bud- och posthantering på daglig basis

Arbetet innebär många olika leverantörskontakter vad gäller städning, larm, frukt, flytt, kontorsmaterial, kopieringsmaskiner etc. Allmän administration såsom kopiering, arkivering och utskrifter samt att ge övrig support till kollegorna.


Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för den här tjänsten. För att vara framgångsrik i rollen ska du kunna arbeta självständigt men även i grupp och vara lösningsorienterat. Samtidigt har du en positiv inställning, är flexibel och prestigelös i ditt sätt att arbeta. Självfallet brinner du för service och har ett stort kundfokus. Du tar gärna egna initiativ, är stresstålig och är mån om att driva dina uppgifter i mål med goda resultat. Då vi arbetar som ett team ska du även ha lätt för att samarbeta och på så sätt bidrar du även till att vi arbetar mot vår starka värdegrund. Du är nyfiken och kreativ, prestigelös och samarbetsinriktad. Dessutom gillar du högt tempo och ett agilt arbetssätt.

För att vara aktuell för rollen ska du ha:
• Gymnasiekompetens
• Relevant erfarenhet av liknande serviceyrke och arbetsuppgifter.
• Körkort B
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• Goda kunskaper inom Office-paketet

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete reception och i växel, men det viktigaste är att du har ett visst tekniskt kunnande för att kunna hantera vår växel som svarar för hela Sverige.


Övrigt
Denna rekrytering görs i samarbete mellan KFX HR-partner och Ikano Bostad. Alla frågor gällande rekryteringsprocessen går till ansvarig rekryterare, Lisa Hägglund hos KFX HR-partner. Tjänsten är ett vikariat på 1 år med chans till förlängning.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juli 2021
  • Ansök senast: 13 augusti 2021

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024