OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning söker Receptionist till en internationell bank i centrala Stockholm.Vi söker en serviceinriktad receptionist för vår kunds räkning.Kunden är en internationell bank belägen i centrala Stockholm.Tjänsten är en uthyrning med början i vecka 28 och fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning.Arbetsuppgifter: Som receptionist kommer du att besvara telefon och e-mejl och ta emot besökare och sköta post och budhantering.Tjänsten är mycket utåtriktad och vilket innebär att du kommer att ha många kontakter såväl internt som externt.En del kontorsadministrativa tjänster ingår också som enklare kostnadsredovisning, beställning av visst kontorsmaterial och andra leverantörskontakter.Vidare ansvarar du för: . Resebokningar .Att bemanna receptionen tillsammans med en kollega . Ordningen på kontoret och ser till att det är representativt och välvårdat.Arbetsuppgifterna är av varierande art och det är en fördel om man själv tar egna initiativ inom ramen för arbetsuppgifterna.Lämplig bakgrund: Du har några års erfarenhet av att arbeta inom ett serviceyrke gärna som receptionist.Det faller dig naturligt att vara flexibel, serviceinriktad och professionell.Du har en hög social kompetens och ett behagligt och utåtriktat sätt.Den person vi söker trivs bra i en korrekt miljö där det ställs krav på hög standard vad gäller utförande och prestation.Ett av ledorden är kundfokus.Det är meriterande om du är en duktig kommunikatör i både tal och skrift.Företaget verkar i en internationell miljö varför god engelska i tal och skrift är ett krav.Du är också välkommen att skicka din ansökan till www.jurekbemanning.se