Receptionist till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag till fredag kl. 08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Nu söker vi för vår kunds räkning en Receptionist/Office Experience Support som alltid har inställningen att leverera service i toppklass. Vår kund är ett internationellt bolag med kontor beläget i centrala Stockholm. Du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Bara Posten Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Tjänsten är på heltid där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

DIN ROLL
I rollen arbetar du tillsammans med en kollega i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter, både typiska receptionssysslor samt administrativa arbetsuppgifter. I den här rollen är du rörlig på kontoret och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du kommer bland annat att ta emot besökare, iordningställa konferensrum och ordna inför event, ansvara för post och bud samt göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial eller fika. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt då du är ansiktet utåt för företaget.

I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, du kommer till exempel att:

- Välkomna och ta emot besökare som kommer in till kontoret

- Post- och budhantering

- Ta emot inkommande samtal

- Genomföra kontorsrundor

- Växel- och mailhantering

- Se till att kontoret är snyggt och välkomnande

- Förberedelser inför möten och interna event

- Administrativa arbetsuppgifter som beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt

VEM ÄR DU?

För att trivas i rollen är du social, utåtriktad och gillar ett högt tempo. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett öga för vad som behöver göras och är villig att göra det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kan ta beslut och har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag.

Du som söker uppfyller nedan krav:

-
Har en bakgrund inom servicebranschen

- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat

- Har goda kunskaper i Officepaketet

- Meriterande om du arbetat som receptionist innan.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 april 2023
  • Ansök senast: 1 oktober 2023

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024