Receptionist till internationellt bolag

Receptionist till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service, är du en människoperson, vill du arbeta på ett stort bolag som är med och förbättrar världen? Då har vi jobbet för dig!

I rollen som Receptionist arbetar du huvudsakligen med uppgifter kopplade till sedvanliga receptionistuppgifter. Du har hand om konferensrum och bokningar, bistår med intern & extern service, har hand om internationella besökare och är den sociala spindeln i nätet!

I din roll som Receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hjälpa och ta emot besökare från olika delar av världen
• Ta hand om entreprenörer och tilldela nycklar och kort
• Administration av passerkort och garage taggar
• Mat beställningar till möten och konferenser i huset
• Boka konferensrum på konferensdelen
• Ordning och reda på konferensrum, VIP-lounge och matsal.
• Posthantering internt och externt
• Övrigt behjälplig på Internservice
• Uppdateringar i växel och söksystem (Trio)
• Backup i växeln
• Besökstjänst
• Boka bud och taxi

Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är på 6 månader med stora möjligheter till förlängning.

Om dig
Vi söker dig som är servicemedveten, kunna ha perspektiv till olika situationer, positiv arbetsinställning. Rollen innebär mycket intern och extern kommunikation. Därför vi ser att du är en god lyssnare, tydlig kommunikatör och stark relationsbyggare. Du måste även ha breda kunskaper inom svenska och engelska. Erfarenhet från tidigare arbete som receptionist anses som meriterande.

Viktigt för tjänsten är:
- God kunskap inom svenska och engelska
- God kunskap i Officepaketet
- Serviceinriktad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jesper Jenefjärd via 073 684 73 06
Jesper.jenefjard@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Receptionist, problemlösning, möjlighet, flexibel, Adecco, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 9 februari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024

24 augusti 2024