Receptionist till internationellt företag i Göteborg!

Receptionist till internationellt företag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
I den här rollen arbetar du som receptionist hos vår kund, ett stort internationellt IT konsultbolag, och är anställd hos oss på Middlepoint. Som receptionist innebär det att du har övergripande ansvar för leverans och utveckling för såväl service som administration. I rollen arbetar du på företagets huvudkontor i Göteborg. I dina arbetsuppgifter som receptionist ingår bland annat:

- Telefonväxel och mail
- Ansvara för kund- och gemensamma ytor inklusive konferensrum
- Kontakt med leverantörer
- Ronderingar av påfyllning av copystationer och kaffemaskiner
- Bokningar och beställningar
- Skapa passerkort och arbete i system
- Posthantering och bud
- Värdinna vid event och möten
- Onboarding för nyanställda i form av listor, material, mobiler etc

- Moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare



Vem är du?

- Strukturerad, noggrann och ordningssam
- Energisk, positiv och lösningsorinterad
- Proaktiv, driven och professionell
- En riktig servicestjärna, social och välkomnande


Krav för tjänsten

- Talar flytande svenska och mycket god engelska
- Arbetat med service tidigare
- Erfarenhet av att jobba administrativt samt är bekväm med Microsoft Office-paketet


Kort om Middlepoint och anställningen
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. I denna tjänst är du anställd hos oss men arbetar ute hos vår kund, i detta fall på ett stort företag i Kista. Vi är ISO certifierade för miljö och kvalitet och vi har självklart kollektivavtal. Tjänsten har stora utvecklingsmöjligheter och vi söker dig som är driven och ambitiös och vill vara med och växa hos oss.

Anställning: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
Uppstart: 1 april
Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17
Lön: Månadslön enligt avtal
Förmåner: Friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Receptionist

Receptionist

30 oktober 2024