Receptionist till investmentbank i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Receptionist
Har du erfarenhet från servicebranschen och vill ta nästa kliv? Skulle du dessutom beskriva dig själv med ord som strukturerad, serviceminded och lösningsorienterad? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start i slutet av september, en receptionist till vår attraktiva kund i centrala Stockholm. Låter detta som något spännande för dig? Då hoppas vi på din ansökan redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Mån-tors (9-18) och fred 9-18, tillträde i september och tillsvidare

Arbetsbeskrivning:
Rollen är bred och innebär en variation av uppgifter inom både administration och all service kopplat till företagets reception. Främst kommer du finnas behjälplig och ta emot besökare, ansvara för företagets telefon samt hantera fakturor och reseräkningar.

Du kommer även att arbeta med;

• Bemanna receptionen och se till att lokalerna är representativa
• Introduktion för nyanställda avseende lokaler och säkerhet.
• Post- och budhantering med tillhörande administration.
• Felanmälningar till hyresvärd och uppföljning av dessa.
Kvalifikationer:
Här behöver du minst 1 års erfarenhet av receptionistyrket, en avklarad gymnasieexamen och vara bekväm med att jobba ensam. Då du kommer att använda Officepaketet i ditt arbete besitter du också goda kunskaper inom programmet. Här behöver du goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift.

För att lyckas i rollen är du administrativt lagd och är strukturerad i ditt arbetssätt. Du är öppen och tillmötesgående, har en god serviceanda och trivs med att arbeta självständigt. Beskriver du dig även som lösningsorienterad och anpassningsbar kommer du bli en uppskattad kollega och utbildningsadministratör.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-07-26, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 26 juni 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024