OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i slutet på april. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN:
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist till IP-Only i Stockholm. IP-Only är norra Europas ledande leverantör av nätverksinfrastruktur och nätnära tjänster. Med utgångspunkt i deras stabila fibernät utvecklar de produkter och lösningar som kopplar upp och ihop Sverige och Norden med alla världens möjligheter. Tjänsten är belägen på företagets kontor i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter i den här rollen är varierande och omfattar typiska receptionssysslor samt övriga administrativa arbetsuppgifter. I rollen kommer du bland annat att agera ansiktet utåt hos företaget, vilket innebär att du som person ska trivas med att ge service med det lilla extra på daglig basis. Fokus ligger givetvis också på att ge service till dina medarbetare på kontoret. I rollen kommer du att finnas behjälplig på hela kontoret, det vill säga att du är med och påverkar till att kontoret upplevs som en inspirerande och trivsam plats för både medarbetare och besökare. Du kommer även att svara i telefon, förbereda inför möten och hålla snyggt och prydligt på kontoret. Du kommer att arbeta i team i receptionen med en kollega. Tjänsten är på heltid där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan kl. 8.00 - 17.00. Start för tjänsten är i slutet på april.
Du kommer att bli anställd av Ryska Posten Bemanning, och vara uthyrd till vår kund belägen i centrala Stockholm.
ARBETSUPPGIFTERNA:
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:
Du kommer till exempel att:
Ta emot och välkomna besökare
Post- och budhantering
Växel- och mailhantering
Förberedelser inför möten och konferenser
Kontakt med leverantörer
Behjälplig vid personalevent så som AW:s, frukost och andra evenemang
Administrativa uppgifter så som resebokningar
VI SÖKER DIG SOM:
Har en bakgrund inom servicebranschen
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du är du social, initiativtagande och en problemlösare. En självklarhet är att du är serviceminded och har en vilja att göra det lilla extra. Det är viktigt att du arbetar med ett leende på läpparna, trivs med att arbeta i team och har en positiv inställning. Arbetet passar dig som har skinn på näsan, är ordningsam och ser långsiktighet i rollen.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04