Receptionist till ISS Facility Services

Receptionist till ISS Facility Services

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Detta är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig över en vecka med chans till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ISS Facility Services.

Om företaget:

ISS är ett ledande företag inom facility management och workplace experience. De skapar platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro – levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare.

Arbetsuppgifter:

I rollen som receptionist kommer du att arbeta med att ta emot besökare och vägleda dem till rätt del av kontoren, avisera bokade och spontana besök samt svara på frågor från både personal och externa besökare. Du hanterar bokningar av såväl konferensrum som mindre evenemang och har hand om lånekort och in- och utlämning av nycklar. I rollen ingår också arbete med att hålla ordning i konferensrummen och se till att de är fräscha och inbjudande. Du kommer också att vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen. Vidare ansvarar du för posthantering och för att göra felanmälningar samt följa upp eventuella problem i fastigheterna.

• Ta emot besökare och svara på frågor
• Hantera bokningar samt in- och utlämning av nycklar/lånekort
• Behjälplig kring teknisk utrustning samt hålla ordning i konferensrum

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har en god datorvana och är väl bevandrad i Officepaketet
• Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
• Tidigare erfarenhet av servicearbete är meriterande

Till den här variationsrika rollen söker vi dig som brinner för service, har ett prestigelöst förhållningssätt och är strukturerad i ditt arbete. I rollen som receptionist är du kundernas ansikte utåt, vilket innebär att du bidrar till att skapa en välkomnande stämning och ger ett professionellt mottagande. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Vidare är du flexibel i ditt arbetssätt, kan anpassa ditt beteende till olika personer och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Göteborg med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Upp till 10 dagar
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


26 november 2024

24 november 2024

22 november 2024