OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?
Till vår verksamhet hos Epiroc söker vi på ISS en engagerad och positiv medarbetare för att stärka vårt receptions-team. Vill du vara med och skapa en trivsam och tillmötesgående miljö och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som receptionist på ISS!
Om rollen
Som medlem i serviceteamet i receptionen kommer du att alternera mellan olika roller och arbetsuppgifter inom receptionen, växel och posthantering, du är vår kunds ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa ett välkomnande och professionellt mottagande. Din uppgift är att se till att kontorets tjänsteleverans fungerar smidigt och att skapa en trivsam och väl fungerande arbetsplats. Genom ett trevligt värdskap tar receptionen emot och hjälper kunder, besökare och anställda så att alla känner sig sedda och varmt välkomna.
Vad du kommer att jobba med
Arbetsuppgifterna är mycket varierande och innefattar bland annat:
• Att på ett serviceinriktat sätt välkomna, informera och vägleda kunden och kundens besökare
• Besvara telefonsamtal och mail
• Upprätthålla ordning och reda i reception och hela entréytan och där igenom förstärka kundens varumärke.
• Löpande dagligt kontroll av lokaler och konferensrum så att det är funktionellt och ser rent och snyggt ut på allmänna ytor i stort.
• Ta egna initiativ samt löpande se förbättringspotential i vår leverans.
• Hantering, sortering och utlämning/mottagande av inkommande och avgående gods och paket inkl DHL och andra fraktföretag
• Hjälp med emballering av utgående gods och paket samt returflödeshantering
• Beställning och påfyllning av materialskåp
Dina erfarenheter och kvalifikationer
Du har erfarenhet från serviceyrken och att ha arbetat med administration. Du behöver behärska både svenska och engelska i tal och skrift och har goda IT-kunskaper.
B-körkort är ett krav då det hämtas och lämnas post på alla våra siter i Örebro.
Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver ditt ansvarsområde förväntas vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice. Vi söker dig som är prestigelös och vill ta ansvar för hela leveransen och som uppskattar ett omväxlande arbete.
Tjänsten är på deltid 80% och tillsvidareanställning med en inledande provanställning i sex månader. Arbete utförs under dagtid, helgfria vardagar, med fåtal undantag vid speciella event.
Planerat startdatum för tjänsten är i oktober.
Vi erbjuder
Du kommer att tillhöra ett kundteam där du rapporterar till Site manager i Örebro. Det dagliga arbetet leds av Teamleader.
ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make Places. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.
Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats.
Lön enligt avtal: Almega-Unionen
Vem söker vi?
Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass och att skapa ett partnerskap med vår kund Epiroc. Med god kommunikativ förmåga, kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Du har gymnasieutbildning samt goda IT-kunskaper och god systemvana. För att passa i vårt team är du självgående och har god förmågan att ta egna initiativ. Vidare krävs att du effektivt planera din tid då du kommer att arbeta med flera uppdrag parallellt och måste prioritera.
Om Epiroc
Vår kund är ett företag som har högt tempo när det gäller produktutveckling och innovation. Därför är det av stor vikt att du är intresserad av utveckling och att du har förmågan att kunna identifiera och erbjuda innovativa lösningar inom ditt ansvarsområde och är lyhörd inför kundens önskemål.
Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2023-08-24. Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande. Planerad anställningsstart är den slutet av december. I din ansökan bifogar du CV samt personligt brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail.
Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Vi vill göra dig uppmärksam på att vi skickar en länk med tester till dig så snart du har ansökt till tjänsten. Detta mail hamnar ibland i skräpposten, håll därför gärna utkik där. Vid eventuella frågor om processen, kontakta linda.rota@se.issworld.com
Varmt välkommen med din ansökan!