OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
Vi söker en receptionist till ett trevligt bolag i centrala Göteborg för ett konsultuppdrag på ca 6 månader med goda möjligheter till förlängning för rätt person.
Erfarenhet av att arbeta med kundbemötande är meriterande. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift och kan ge bra service.
I din roll kommer du ta emot besökare till företaget samt svara på telefonsamtal och mejl från kunder, registrera ärenden, följa upp samt dokumentera. En viktig del i rollen är att förbreda och koordinera möten på kontoret med externa besökare.
Vi söker en person som gillar att arbeta i en dynamisk miljö både självständigt och i team. Egenskaper som är viktiga är driven, noggrann, social och flexibel.
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast.