OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I samarbete med vår kund Jeppesen söker vi nu en serviceinriktad och positiv receptionist som älskar mötet med människor. Detta är tjänsten för dig som letar efter ett arbete där du får vara ansiktet utåt på ett företag i en spännande bransch i ständig utveckling!
Tjänsten är på heltid och är ett vikariat på 3 månader med mycket goda chanser till förlängning. Start omgående.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Om företaget
Jeppesen är en del av världens största flygbolag Boeing. Bolaget är en ledande tillverkare av kommersiella jetliners, försvars-, rymd- och säkerhetssystem, och eftermarknadsleverantör av supporttjänster. Som USA:s största tillverkningsexportör stödjer företaget flygbolag och amerikanska och allierade regeringskunder i mer än 150 länder.
Jeppesen är stolt över att vara en del av One Boeing-communityt, fokuserat på behoven hos globala försvars-, rymd- och flygkunder från alla marknader, oavsett deras utrustnings ursprungliga tillverkare. Bolaget sitter just nu i trevliga lokaler i Gårda i centrala Göteborg.
Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet hos Jeppesen. På ett professionellt och serviceinriktat sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera väl till användning. Tillsammans med din kollega arbetar ni dagligen med arbetsuppgifter såsom:
Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
Posthantering, resebokningar och annan administration
Springa ärenden, planera interna konferenser och event
Kvalifikationer
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.
Erfarenhet av service
Kunskaper i Microsoft Office
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Meriterande om du har erfarenhet av administration och något växelsystem
Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid vilket innebär att du kommer att vara anställd hos KFX-HR-partner men arbeta ute hos vår kund Jeppesen . Uppdraget är ett vikariat med start omgående, arbetstider måndag-fredag kl. 08-17.
Vi arbetar med löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande tills vi hittat rätt kandidat. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00