OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning, företag inom strategisk kommunikation och PR, söker vi en representativ och tillmötesgående receptionist. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av traditionella receptionistsysslor, såsom att serva såväl företagets medarbetare som kunder. Du kommer att svara i telefon, ta emot besökare, förbereda möten och syssla med posthantering. Utöver receptionen kommer du att vara ansvarig för företagets konferensavdelning, där du tar emot bokningar av mötesrum och ser till att det alltid ser representativt ut. I rollen ingår också viss administration såsom bokning av resor och beställning av kontorsmaterial. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av receptionistyrket. Du är självklart serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du trevlig och representativ. Du är handlingskraftig, flexibel, entusiastisk och en utpräglad serviceperson som har lätt för att prioritera och inte är rädd att ta i både stort och smått. Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att trivas och må bra. Övrigt: Tjänsten är på heltid med start omgående. Arbetstiden är måndag-torsdag 8.15-17.30 och fredag 8.15-17.00. Låter detta intressant är du varmt välkommen att ansöka via Inhouse hemsida, www.inhouse.se/lediga tjänster
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013