Receptionist till kontor & konferenshotell

Arbetsbeskrivning

Älskar du att ge personlig service och har öga för att se vad som behöver göras, då har vi tjänsten till dig. Vi söker en receptionist på 100% som skall kunna arbeta på flexibelt schema vardagar mellan kl. 07:45 - 17:15. En kortare dag och sedan längre dagar, total 40 timmar i veckan.
Du kommer att vara HighCourts ansikte utåt och hantera så väl våra interna hyresgäster, deras besökare och våra övriga gäster där hög professionalitet, servicenivå och engagemang är en självklarhet.
Nedan är ett urval av arbetsuppgifter
Reception
Ta emot och välkomna alla besökare
Vara behjälplig till alla våra gäster
Hantera kopiering, scanning och utskrifter
Fylla på kopieringsmaskiner (papper, toner, felanmälningar)
Beställning av material, kaffe, frukt etc
Fylla på kontorsmaterial


Post
In- & utgående post
Frankering av post
Ta emot leveranser & skicka paket


Mötesservice
Boka mötesrum & förtäring
Servera kaffe och vatten


Pentry
Se till att våra pentryn och andra utrymmen alltid är fräscha
Fylla på med frukt, godis
Fylla på & rengöra kaffemaskiner


Övrigt:
Beställningar av material etc
Passersystem & nyckelhantering
Inventering kontorsmaterial
Kontakt med fastighetsskötaren, felanmälan
Övrig förekommande arbetsuppgifter


Din profil
Vi söker dig, där ovanstående arbetsuppgifter är självklara för dig. Ni ser när, var och hur på vad som behöver göras vid rätt tidpunkt på dagen. Ni har en god planering, bra arbetsstruktur och vill alltid ligga steget före. Som person är du ansvarstagande, kreativ, flexibel och ser möjligheter, inget är omöjligt.


Du älskar att ta hand om och ge alla våra gäster den bästa personliga servicen.
Goda kunskaper i engelska och svenska, tal och skrift.
För att trivas i rollen är du självklart självgående, driven, serviceinriktad, engagerad och har en mycket god samarbetsförmåga.
Då arbetet är mycket omväxlande måste du uppskatta och kunna hantera många arbetsuppgifter samtidigt.
Välkommen med din ansökan!
Vi tillämpar provanställning. Om vi får många ansökningar så kanske vi inte hinner svara på alla. Vi hör av oss till de som blir aktuella för intervju. Tackar i förhand för din ansökning, uppskattar det.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Frid
072-389 30 89 072-389 30 89

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hc Meetings AB Malmö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 september 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Besöksadress

Malmöhusvägen 1
Malmö

Postadress

Malmöhusvägen 1
Malmö, 21118

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024