OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att vara i rörelse och träffa nya människor? Då passar du in hos oss!
Regus i Göteborg söker receptionist till ett av våra kontorshotell. Vi söker dig som gillar kundkontakter och har ett vänligt och professionellt bemötande.
Hos oss hyr kunder olika typer av kontorslösningar t ex kontors- eller loungemedlemskap. Din arbetsplats kommer att vara på vårt center på Östra Hamngatan mitt i centrala Göteborg. Vi erbjuder en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och bra kollegor.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ta emot och ta hand om våra kunder och deras besökare
Svara i telefon samt hantera bud, post och leveranser
Kontakt med leverantörer
Organisera och närvara vid kundevents.
Fylla på kaffemaskiner och tömma diskmaskiner
Ställa i ordning mötesrum
Vem är du?
Vi söker en representativ och serviceminded person. För att trivas i rollen som receptionist bör du vara utåtriktad och ha ett genuint intresse för människor och serviceyrket. Du sprider positiv energi och ser vad som behövs göras samt tar mycket eget ansvar.
Kvalifikationer:
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Kunskap i MS Office samt grundläggande datorvana
Minst 2 års erfarenhet från servicebranchen t ex hotell
Vilka är vi?
Regus är en del av IWG (International Workplace Group). IWG är världsledande, vi erbjuder flexibla kontorslösningar till företag över hela världen. Vi finns på över 3 000 plaster. Vi arbetar med människor och företag från hela världen, och hjälper dem att lyckas i sin vardag. Att ta hand om våra kunder på ett professionellt sätt är vår högsta prioritet.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Skicka ansökan till: jenny.ekelund@regus.com.
Intervjuer hålls löpande och kan ske v26, 30 och 31. Tjänsten kan komma tillsättas innan ansökningstidens slut.