Receptionist till kund i Göteborg

Receptionist till kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du som målsättning att alltid skapa positiva möten och sprida energi? Brinner du för service och vill utvecklas i en miljö med drivna och kompetenta kollegor?  Är du dessutom ordningsam och initiativtagande? Då har vi det perfekta jobbet för dig. Vi söker nu en ny receptionist till en utav våra kunder!

Just nu söker vi en receptionist till vår kund i Göteborg!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och initiativtagande. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Tillsammans med andra supportfunktioner blir du en viktig stödfunktion till hela företaget och kommer erbjuda förstklassig support. Rollen är en viktig och central funktion för att få allt att gå ihop och ställer höga krav på service och kvalitet. Här arbetar du brett med praktiska arbetsuppgifter och administration. 

Det är en roll som förutsätter god samarbets- och lösningsförmåga, noggrannhet, initiativtagande, kommunikationsförmåga och proaktivitet. I tjänsten ingår traditionella receptionsuppgifter.

På det hela taget kommer du att ha en central och varierande roll med stora möjligheter att påverka hur företaget upplevs som arbetsplats.



Kvalifikationer
Vi söker dig som är utåtriktad och brinner för att ge god service. Du får energi av att samarbeta med andra och du agerar alltid professionellt. Du skapar energi och ser ett stort värde i att ha ordning och struktur i ditt arbete. Du har ett agilt mindset och kan agera självständigt och med högt tempo om situationen kräver det. I detta är du kreativ och tar initiativ för att lösa problem och skapa förbättringar på egen hand. 

Det är meriterade att tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av att arbeta med service och support för organisationer och sprider en positiv energi omkring dig. Du har mycket god kunskap i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information kontakta Hugo Gejervall: hugo.gejervall@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2022
  • Ansök senast: 26 juni 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024