OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en receptionist till en av våra kunder i Norrköping. Tjänsten innebär ett brett och omväxlande arbete med ett tätt och förtroendeskapande arbete tillsammans med vår kund. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver ett stort personligt engagemang.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat följande områden:
Receptionstjänster
•
Säkerhetsarbete
•
Ekonomiadministration
•
Informationshantering, inkl skriva protokoll vid möten
•
Verksamhetsservice, ingående/utgående post, följa upp felanmälningar, hantera frukost med mera
Kvalifikationer/Krav:
• Erfarenhet av administrativa arbeten inkluderat receptionstjänst
•
Du ska ha eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration
•
Goda kunskaper i Officepaketet
•
Erfarenheter av arbete i affärssystem
•
Goda kunskaper i engelska och svenska, tal och skrift
Egenskaper:
• Självständig lagspelare
•
Noggrann och detaljinriktad
•
Serviceinriktad
•
Förmåga att arbeta med flera pågående uppgifter samtidigt
Anställningsform och arbetstider:
•
Tidsbegränsad anställning (föräldravikariat), dagtid.
•
Arbetstid 8-17.
Vid frågor kontakta Arbetsledare, Caroline Feldt, Caroline.Feldt@sodexo.com telefon 08 5788 3582
Sista ansökningsdag är den 23 januari 2017.
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg Reachmee.
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.
I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,