Receptionist till kund i Täby

Receptionist till kund i Täby

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Tjänsten som Receptionist innebär att du tar emot besökare och visar de till rätta. Du har även huvudansvaret för växeln och svarar på inkommande samtal. Vidare så ser du till att växelfunktionen uppdateras och förbättras för bästa kundupplevelse. Vi behov beställer du kontosmaterial och ser till att receptionen samt tillhörande besöksdel alltid är ren och snygg.

Tjänsten är placerad hos vår kund i Täby. Arbetstid måndag-fredag
Mer information om kunden ges vid intervju.

Din Profil
Vi söker dig som har erfarenhet ifrån reception och växel sen tidigare. Du har också erfarenhet av administrativt arbete och van användare av office-paketet.
Vidare ser vi att du är en social person som älskar kundmötet och göra kunden nöjd. Då det är högt tryck i växlen och många inkommande samtal så tycker du att det är roligt och utmanande.



Om företaget
Vi är Sveriges enda bemannings- och rekryteringsföretag nischat inom motorbranschen. Vi hittar snabbt rätt kompetens – från verkstadsgolv till ledande positioner.
Sedan 2005 har vi på Autorekrytering matchat människor med rätt jobb inom motorbranschen. Vi finns när du behöver driven och kunnig personal. Oavsett om det gäller rekrytering eller tillfällig förstärkning hjälper vi dig att hitta rätt.
Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi utför uppdrag i hela Sverige.

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Täby



Kontaktuppgifter
Vid frågor om tjänsten och processen är du välkommen att kontakta konsultchef: Caroline Gimmerborn 08-409 144 47

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svensk Autorekrytering AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 december 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Liknande jobb


27 december 2024

Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024