Receptionist till kund på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Ingress
Vi söker en serviceinriktad receptionsansvarig till vår kund i Stockholm. Som receptionist arbetar du i receptionen och ansvarar för att ta emot besökare på ett varmt och professionellt sätt. Vidare kommer du att arbeta med administrativa och digitala delar i utbildningsverksamheten.

Dina arbetsuppgifter
• Välkomna och ta hand om besökare/kunder/lärare/elever
• Se till att alla rutiner följs och att den dagliga driften fungerar. Så som beställningar av material, förtäring, utskrifter etc.
• Ansvarig för att bemanna reception med extrapersonal vid behov såsom sjukdom, semester, ledighet samt utökade öppettider.
• Ansvarig för kontakt och kontroll av fakturor för samtliga leverantörer vad gäller service och lokaler samt larm och säkerhet
• Ansvarig för hantering av nycklar och larmkoder
• Hålla ordning i arbetsmiljön exempelvis genom att förbereda rum för konferens/lektionssalar, se till att det är snyggt och prydligt i receptionen och foajén, fylla på med material i olika rum etc
• Internservice
• Ansvara för att rätt material kommer till rätt utbildningssal i rätt tid
• Larma och låsa huset


Ansökning
Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan slutdatum. Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag.

Din profil

Som receptionist arbetar du i ett växlande tempo i en öppen kontorsmiljö där du får visa dina goda egenskaper inom service och administration. Det är viktigt att du finner glädje i att ge service och gärna ligga steget före. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Din profil:
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning i grunden. Du har minst två års tidigare erfarenhet inom service och reception. Du är väl bevandrad i den digitala världen och har lätt för att arbeta i system och har goda kunskaper i Officepaketet. Du har inga problem att formulera dig i såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Vi söker en noggrann och serviceinriktad person som har förmågan att ”se, ge och le”. Du har god initiativförmåga och har förmågan att se vad som behöver göras. Vidare har du god representativ förmåga samtidigt som du har en fallenhet för att få människor att trivas. Du är social, utåtriktad och bra på att hitta lösningar. Du fungerar utmärkt i såväl högt som lågt arbetstempo.



Erbjudande
Tjänsten är på heltid med start omgående. Uppdragets längd kan vara allt från en månad upp till ett år.

Om oss
Det är vi som är Otiga Sverige. Vi arbetar med bemanning - och rekrytering och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad!

För mer information gå till www.otiga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 26 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024