OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Job Posting End Date / last application date:
2023-12-18
LKAB Fastigheter AB tillgodoser behovet av attraktiva lokaler och bostadsområden för LKAB-anställda, privatpersoner och företag på LKAB:s verksamhetsorter. Vi äger och förvaltar cirka 2 800 bostäder och 115.000 kvm lokalyta i Malmfälten. Som en aktiv part i samhällsomvandlingen verkar vi för ansvarsfulla lösningar och goda relationer samt skapar trygghet för våra hyresgäster.
Din roll
Kundservice är hjärtat i vår verksamhet. Hit vänder sig våra hyresgäster och bostadssökande. Som receptionist på kundservice är du den som ger det första och viktiga intrycket då du välkomnar våra besökare och svarar på frågor från bostadssökande och hyresgäster. För oss är det viktigt med nöjda kunder och en grundläggande arbetsuppgift i receptionen på kundservice är att ta emot felanmälningar och förmedla dessa för åtgärdande.
Utöver detta ingår i tjänsten även att hantera andra administrativa och praktiska frågor vid exempelvis resor och arbetsplatsträffar.
Du bidrar till att hålla god ordning på arbetsplatsen och ser din roll i de avtryck vi vill lämna hos varandra och hos andra som värdefull.
Det här har du med dig
Vi ser gärna att du har erfarenhet av serviceyrke men det viktigaste är att du har hög social kompetens med bra servicetänk och fint kundbemötande. Då tjänsten innebär många interna och externa kontakter är det viktigt att du har lätt för att kommunicera och samarbeta samt alltid sätter kunden i centrum. Likaså att du själv kan strukturera upp ditt arbete men också snabbt kan byta fokus vid behov. Vidare ser vi att du är en problemlösare som vill utveckla både verksamheten och dig själv, samt att du ser dig själv som en kunskapsresurs för hela bolaget.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, men några krav vi ställer är:
Gymnasial examen (godkända slutbetyg)
Goda språkkunskaper i såväl tal som skrift på svenska och engelska
Lätthet att lära sig nya datasystem
Förmåga att hantera Officeprogrammen Word och Excel
B-körkort
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Plats: Kiruna
Omfattning: Heltid
Välkommen in med din ansökan innehållande CV och personligt brev senast 2023-12-18.
Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef Nina Lundgren, 070-300 43 31 alt. nina.lundgren@lkab.com eller Fredrik Bergström, 072 -577 31 06.
Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR Business Partner Linnea Svartz, linnea.svartz@lkab.com.
Fackliga kontakter:
Unionen Norra - Sakari Alanko, 0980-72508
Akademikerföreningen - Björn Åström, 0980-72903
Ledarna - Ingegerd Kyrö, 0980-71050
We Offer
Our unique operations require employees with unique knowledge. Regardless of the position, we help and support one another – across departmental and organizational boundaries – throughout the group. It is important to us that you want to contribute to the warm and inclusive culture that is the basis for our success. We are all driven by a strong commitment and want to create value for our customers. We like challenges and welcome new ideas. We build trust by taking responsibility, and with us safety always comes first. Our values are thus Commitment, Innovation and Responsibility. In addition to becoming part of our broad organization with plenty of opportunities for learning and development in your day-to-day work, we offer all employees an attractive range of benefits.
At LKAB, we value and strive for diversity and gender balance within the departments. Apply by clicking the link at the top of the page. Attach a personal cover letter and your CV. Interviews and selections take place on an ongoing basis, so do not wait to submit your application. We're looking forward to hearing from you!
Other Information
Be AWARE that if you are a current employee or contingent worker within LKAB you don't fill out the application at this site, please log on to your Workday account and apply through "Find Jobs" Thanks!
Prior to recruitment, LKAB has taken a position on recruitment channels and marketing. We avoid all contact from media marketers, recruitment sites and the like.