OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker nu en receptionist till vår kund Knowit som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i december.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist till Knowit som är Nordens ledande kommunikations- och teknikbyrå. Knowit är en konsultbyrå som erbjuder sina kunder digitala lösningar inom olika affärsområden som; design, kommunikation, management och IT. Företaget brinner för att skapa ett hållbart och mänskligt samhälle genom digitalisering och innovation. Kontoret är beläget i moderna lokaler centralt i Stockholm. I rollen som receptionist kommer du att ansvara för receptionen, tillsammans med nuvarande receptionist, så som att välkomna besökare, svara i telefon, förbereda inför möten, hantera beställningar och se till att kunder och medarbetare får högklassig service.
Tjänsten passar dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo, du brinner för att arbeta i team och leverera en hög servicenivå i en positiv och innovativ miljö. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 08:00-17:00. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med nuvarande receptionist men samtidigt arbeta självständigt med egna arbetsuppgifter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
- Välkomna besökare
- Växel- och mejlhantering
- Förberedelser inför möten och konferenser
- Posthantering och boka bud
- Godkänna fakturor
- Kontakt med leverantörer
- Hantera beställningar
- Hålla snyggt och rent på kontoret och i köket
- Ansvara över larm och passerbrickor
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat som receptionist och inom administration
- Har goda kunskaper inom Officepaketet
- Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Vill ta ansvar tillsammans med din kollega i receptionen och brinner för att arbeta med service
Som person är du positiv, serviceinriktad och samarbetsvillig. Du är noggrann, strukturerad och har en god organisationsförmåga. Du tar ansvar över dina arbetsuppgifter, har ett öga för detaljer och har inget emot att ställa upp där det behövs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och ser vad som behövs prioriteras. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi och trivs med att agera ansiktet utåt!
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04