Receptionist till Lindholmspiren!

Receptionist till Lindholmspiren!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en person som trivs med att arbeta självständigt och att vara ansiktet utåt? Då är det dig vi söker som receptionist till Platzer Fastigheter Lindholmspiren. I din roll som receptionist är det viktigt att du är initiativtagande och trivs med ett lugnare tempo. Du erbjuds nu möjligheten att organisera en kundorienterad reception. Tjänsten är ett vikariat som pågår fram till 2021-12-31.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som Konsult. Som Konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vårt och kundföretagets organisation. KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag.


Om företaget
Platzer är ett av Göteborgs största och ledande fastighetsbolag inom kommersiella fastigheter, främst kontor. Företaget äger och utvecklar 68 fastigheter med en total yta om cirka 800 000 kvm. Genom uthyrning och förvaltning, fastighetsprojekt och stadsutveckling samt förvärv och försäljningar av fastigheter skapar Platzer tillväxt och lönsamhet. Platzer prioriterar goda relationer med hyresgästerna och erbjuder service som präglas av närhet och engagemang.

Arbetsuppgifter
Som receptionist är du ansiktet utåt för både Platzer Fastigheter och deras kunder, därav är det viktigt att du är en glad och social person. De dagliga arbetsuppgifterna består av att hjälpa besökare, bemöta kunder, sköta telefonväxel och mail, översyn av lokaler samt posthantering. Du har även hand om bokning av konferensrum och förberedelser inför möten.


Kvalifikationer
Vi söker dig som är servicemedveten och vill ge alla kunder ett bra bemötande. Det är av vikt att du som person trivs med ett lugnt tempo och är trygg i att arbeta självständigt. Du kommer att skapa dina egna strukturer och organisera receptionen. Vi ser gärna att du är van att ta eget ansvar och gillar ordning och reda i ditt arbete. Det är även meriterande att vara händig och kunna ta tag i det som behövs göras.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens och är servicemedveten. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig, ödmjuk och ordningsam. Vi ser gärna att du prioriterar bra service och det med ett leende på läpparna och genom att vara på tårna.

Krav gymnasial utbildning samt flytande kunskaper i svenska.



Övrigt
Start, omgående med hänsyn till uppsägningstid
Placering, Lindholmspiren
Anställning, Vikariat heltid tom 2021-12-31

Intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag på kfx.se
Vid frågor kontakta Paula Jansson på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2021
  • Ansök senast: 10 oktober 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024