OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du i början av din karriär och vill arbeta i en varierande roll där det gäller att leverera bra service? Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och där det ställs höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut? Du får chans att se olika branscher och växa i din roll. Vi på KFX HR-partner söker just dig, så sök tjänsten redan idag!
Start är omgående. Arbetstiderna är kontorstider, måndag-fredag.
Om oss
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering-, bemanning- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega.
Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:
- Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
- Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
- Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
- Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
- Posthantering, resebokningar och annan administration
- Springa ärenden, planera interna konferenser och event
Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
- Erfarenhet av service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Meriterande om du har erfarenhet av administration och växelsystem
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.
Övrigt
Låter detta som någonting för dig? Då är du välkommen med din ansökan redan idag, urval sker löpande.
Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Hanna Säreskog på 070-6637372
Kontaktpersoner på detta företaget
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar
Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann
Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt
Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00