OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vårt kundföretag har som huvudverksamhet att utveckla, designa och strukturera upp hemsidor och all digitalkommunikation åt sina kunder.Företaget har totalt cirka 300 anställda och på kontoret i centrala Stockholm sitter ett 90-tal konsulter.Nu söker de en initiativtagande deltidsreceptionist. Som receptionist hon vårt kundföretag fyller du en mycket viktig funktion.Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat att; *ta emot besökare *ta emot inkommande samtal *boka konferensrum samt ansvara för iordningställande av dessa *sköta posthantering *beställa luncher och fikabröd *boka hotell och resor *se till att det är rent och snyggt i kök och besöksutrymmen *beställa och hantera bud *göra felanmälan av exempelvis fastighet och kontorsmaskiner *beställa kontorsmaterial Du är initiativtagande person som har förmåga att snabbt se vad som behöver göras.Vidare är du positiv och social samt att du har ett servicetänk utöver det vanliga.Att ge bra service till kunder och medarbetare är något som du verkligen brinner för!Eftersom du bland annat förväntas vara mycket initiativtagande är det viktigt att du är självgående och ansvarstagande. Vi ser gärna att du har receptionserfarenhet, alternativt jobbat med något annat serviceyrke.Du har goda kunskaper i Word, Excel och Outlook samt att du behärskar engelska flytande i tal och skrift. Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen med din ansökan redan idag.