OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Meritminds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN:
Vi söker nu en serviceinriktad receptionist till vår kund Meritmind. Meritmind är företaget för kvalificerade tjänster inom ekonomiområdet med kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg, Västerås, Linköping och Jönköping. Företaget har ett starkt varumärke och är ledande inom deras nisch där dem bistår företag och organisationer med interimstjänster, rekrytering samt förändringsledning. Meritmind grundades år 2000, har ca 370 anställda och omsätter ca en halv miljard. Läs mer om deras verksamhet på (https://meritmind.se/) www.meritmind.se (http://www.meritmind.se)
Tjänsten är baserad i Stockholm och kontoret är beläget centralt i stan. På kontoret arbetar cirka 60 personer. I rollen som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som förekommer i en reception. Du kommer bland annat ta emot besökare, förbereda inför möten, se till att det är snyggt och rent på kontoret samt arbeta med övriga administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets Office Manager. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare med arbetstiderna måndag - fredag klockan 08.00-17.00. Önskemålet är att du kan starta omgående. Tjänsten passar dig som tycker om att leverera service i toppklass och som söker en långsiktig tjänst.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd direkt av vår kund.
ARBETSUPPGIFTER:
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och välkomna besökare
Ansvara för porttelefonen
Mötesbokningar
Förbereda inför möten, konferenser och event
Posthantering och boka bud
Kontakt med leverantörer
Hantera beställningar av exempelvis luncher och fika
Se till att det är snyggt och rent på kontoret
Förbereda frukost, lunch och fika
Hjälpa till med andra administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM:
Har en bakgrund inom servicebranschen
Kan prata och skriva svenska flytande
Har goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och noggrann. Vidare är du organiserad, flexibel och har ett öga för detaljer. En självklarhet är att du är professionell, stresstålig och prestigelös. Vidare är du en öppen person som bidrar med god energi.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04