OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer! Middlepoint erbjuder professionell service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya flexibla receptionist. Middlepoint har nominerats till Dagens Industris Gasell pris 2014, 2015 och 2016.
Arbetsuppgifter
I rollen som receptionist i Mobilia köpcentrum bemöter du medarbetare och besökare utifrån Middlepoints mentalitet och koncept som bygger på att göra intryck, trivselspridning och ett välkomnande utöver det vanliga. Rollen som receptionist innebär att du arbetar och är ansiktet för köpcentrumet.
I vårt team måste man kunna arbeta självständigt. Vi sätter värderingarna motivation, utveckling, mål och arbetsglädje högt. Givetvis brinner du för service lika mycket som Middlepoint. Vi levererar Sveriges bästa serviceprofiler!
Som receptionist har du övergripande ansvar för receptionen och dess funktioner. Jobbet passar den som både är serviceinriktad och har sinne för administrativa arbetsuppgifter.
Grundkrav
Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare som för kunden själv. Kunden eftersträvar en arbetsplats i världsklass och som ska ge besökare och anställda en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. I ditt arbete är du prestigelös och jobbar för att leverera bästa möjliga service båda individuellt och som ett team. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kolleger.
Vi söker dig som:
Är ansvarsfull, noggrann och strukturerad
Tycker om att skapa och bygga långsiktiga relationer
Är flexibel och alltid är redo att leverera det lilla extra
Är positiv, har skinn på näsan, är stresstålig och lösningsorienterad
Du har goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system. Du kommer att möta människor från världens alla hörn, därför är dina språkkunskaper viktiga. Du talar flytande svenska och även bra engelska.
Arbetstid
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning och är flexibel från deltid till heltid.
Är du vår nya servicekonsult, ansök med CV och personligt brev till oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold