OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker åt kunds räkning en serviceinriktad receptionist med erfarenhet av administrativt arbete. Start för tjänsten är omgående!
Arbetsuppgifter
- Bemötande av kunder och vara behjälplig med deras ärenden
- Köpa in och betala ut pengar för återvunnet material
- Övriga administrativa uppgifter som berör verksamheten
Din profil
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av administrativt arbete
- Trivs i en serviceinriktad roll
- Är strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt
- Har en god dator-och systemvana
- Du uttrycker väl i tal och skrift på svenska samt engelska
- Har gymnasial examen eller högre
Som person är du positiv, glad och öppen och har en förmåga att anpassa dig till olika situationer och människor.
Övrig information
Bolaget erbjuder dig en trygg arbetsplats med fem härliga kollegor. Arbetsplatsen är belägen i en industrimiljö i Norra Stockholm. Mer information om bolaget ges under intervjun.
Arbetsomfattning: 100% men det finns möjlighet att arbeta 50-75%
Startdatum: 1 okt 2020
Anställningsform: Till en början är tjänsten ett konsultuppdrag på minst 10 månader. Därefter finns det möjlighet till en tillsvidareanställning hos vår kund.
Arbetstider: kl. 7-16
Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta sara.fogelberg@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!