Receptionist till modern återvinningscentral

Receptionist till modern återvinningscentral

Arbetsbeskrivning

Vi söker åt kunds räkning en serviceinriktad receptionist med erfarenhet av administrativt arbete. 

Arbetsuppgifter
- Bemötande av kunder och vara behjälplig med deras ärenden
- Köpa in och betala ut pengar för återvunnet material
- Övriga administrativa uppgifter som berör verksamheten 

Din profil 
Vi söker dig som: 
- Har erfarenhet av administrativt arbete 
- Trivs i en serviceinriktad roll
- Är strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt
- Har en god dator-och systemvana
- Du uttrycker väl i tal och skrift på svenska samt engelska
- Har gymnasial examen eller högre

Som person är du positiv, glad och öppen och har en förmåga att anpassa dig till olika situationer och människor. 

Övrig information
Bolaget erbjuder dig en trygg arbetsplats med fem härliga kollegor. Arbetsplatsen är belägen i en industrimiljö i Västra Stockholm. Mer information om bolaget ges under intervjun. 

Arbetsomfattning: 80 % till att börja med som sedan planeras bli 100 %
Start: Omgående
Anställningsform: Till en början är tjänsten ett konsultuppdrag på minst 10 månader. Därefter finns det möjlighet till en tillsvidareanställning hos vår kund.
Arbetstider: kl. 7-16 

Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta linn.stahl@barona.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2020
  • Ansök senast: 7 december 2020

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024