OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, försäljning, bank & finans och försäkring. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
Vi söker nu en prestigelös och ansvarstagande receptionistansvarig till vår kund. Som medarbetare hos vår uppdragsgivare blir du en del av en modern, dynamisk och välrenommerad organisation och kommer få en ansvarsfull roll.
Företaget är beläget i Stockholm, med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Tjänsten är heltid under kontorstider.
Arbetsuppgifter
Som receptionistansvarig är du en person med mycket dagligt ansvar. Du kommer att ansvara för att ta emot och välkomna besökare, svara i telefon, förbereda konferensrum inför möten och se till att hela kontoret ser representativt ut.
Utöver ansvaret i receptionen så har du många administrativa arbetsuppgifter. Du ansvarar bland annat för att göra passer-taggar, visitkort, utlämning av nycklar, ansvarig för att beställa catering till möten, se över tidningsprenumerationer med mera.
Vidare är du behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som resebokningar, ta fram deltagarlistor, skicka paket/bud, kopiering/scanning och inbindning av presentationer med mera.
Du kommer också vara delaktig vid olika event som företaget anordnar. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både intern personal och kunder på bästa sätt.
Profil
Du har erfarenhet av receptionistyrket eller annat serviceyrke med högt ställda krav. Att fokusera på kunden i stora som små ärenden är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande. Du har högt engagemang och närvaro samtidigt som du uppskattar när dina uppgifter är varierande. Du finner ett driv i att ge bästa möjliga service.
Vi söker dig som
- är lyhörd, flexibel och utåtriktad
- är lösningsorienterad, prestigelös och gillar att arbeta i grupp
- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Tillsättning är omgående och tjänsten är heltid, mellan kl 08.00 - 17.00. Denna tjänst är inom ramen för vår konsultverksamhet.
Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på 08-551 118 71