OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nya receptionist?
För kunds räkning söker vi nu en engagerad & organiserad receptionist, till fina & moderna kontor i Kista!
I denna tjänst kommer du vara ansiktet utåt för en arbetsplats som huserar flera olika företag och dagligen får in olika gäster. Du kommer ingå i ett front-office team där du samarbetar och arbetar nära tillsammans med två andra kollegor. Genom detta finns det stöd och samarbetsmöjligheter, därav är detta tjänsten som är perfekt för dig som exempelvis vill starta din karriär inom liknande tjänster; eller för dig med erfarenhet som trivs bra med att jobba i team!
Tjänsten utgör ett vikariat och sträcker sig t.om sista december. Däremot kommer rätt kandidat ha stor möjlighet till en tillsvidareanställning på ett av våra andra uppdrag!
Arbetsuppgifter
- Varmt välkomna besökare och hjälpa de vidare
- Sköta gästregistrering
- Erbjuda kaffe/te till besökare som väntar
- Besvara frågor från besökare och anställda som relaterar till dagliga driften
- Svara i telefon och vidarekoppla till rätt person/avdelning
- Assistera vid konferenser, både vid planering och genomförande
- Posthantering
Om dig
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du är nyfiken, vill lära dig och gillar att samarbeta i team. Tidigare erfarenhet av liknande tjänster är såklart meriterande, men det är inte ett krav. Du bör vara bekväm både muntligt & skriftligt på såväl svenska som engelska, samt ha ett serviceinriktat arbetssätt. Vi använder Microsoft-paketet och kunskap inom det är endast positivt!
Vi erbjuder en trevlig arbetsmiljö & en möjlighet att utvecklas i rollen som receptionist. Om du är en positiv och engagerad person som tycker att ovan beskrivning låter spännande… Tveka inte på att söka redan idag!
Om anställningen
Du kommer att vara anställd av Office Management men jobba som konsult ute hos kund. Kundens kontor är beläget nära Kista centrum med närhet till kommunaltrafik. Som konsult på Office Management erbjuds du marknadsmässig lön, pensionssparande, friskvårdsbidrag och exklusiva rabatter. Utbildning, tydlig kommunikation och utveckling är viktiga grundpelare hos oss. Vi genomför tillsammans med dig relevanta utbildningar, uppföljning samt medarbetarsamtal. Office Management är Great Place To Work-certifierade och vi vill att detta skall nå ut och slå igenom även för våra konsulter som är ute på andra arbetsplatser.
Arbetstider: 08.00 - 17.00, måndag - fredag
Ort: Stockholm, Kista
Start: Början av Oktober, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Lön: Fast månadslön
Anställningsform: Vikariat 1a oktober - årsslut. Stor möjlighet till vidareanställning!