Receptionist till Munktell Science Park

Receptionist till Munktell Science Park

Arbetsbeskrivning

Arbetsplats

Munktell Science Park (MSP) är en innovativ mötesplats. Munktell Science Park har funnits sedan år 2005 och är den givna mötesplatsen för Eskilstuna och regionens näringsliv.
Här samlas entreprenörer, företagare och idébärare för att inspireras, skapa affärer och utveckla både sig själva och sin idé/företag. Utöver mötesplatsen erbjuder parken även 3 olika arbetsplatsalternativ. Vi erbjuder även bokning av mötesrum.

Ägare av MSP är Eskilstuna Kommunfastigheter.

Detta uppdrag innebär dock mycket mer än att bara sitta i en reception – antar du utmaningen?

Arbetsuppgifter

Som receptionist hos oss på MSP har du ett fartfyllt uppdrag och antar rollen som ”spindeln i nätet”. Du är den första och sista personen som hyresgäster och besökare möter och därför är det viktigt att du som person brinner för service och människor. I mottagandet av besökare hjälper du dem med sina ärenden som till exempel att hänvisa dom rätt. En annan uppgift är att stödja före, under och efter event/möten/konferenser i huset. Visst fysiskt arbete kan förekomma.

I uppdraget ingår även:
- ansvar för receptionens inkommande samtal och mail.
- viss administration.
- agera stöd för hyresgästerna i huset.
- sköta våra sociala medier såsom Facebook, Instagram och LinkedIn.

Arbetstid: 8-17 vardagar, under enstaka tillfällen kan kvällsjobb förekomma.

Vi brukar säga att ingen dag är den andra lik så förmågan till anpassning blir därför en väsentlig del i ditt arbete!

Kvalifikationer

Vi söker dig som har:
- avslutad och godkänd utbildning på gymnasienivå.
- erfarenhet av arbete som receptionist eller liknande yrke.
- goda datakunskaper, det vill säga du behärskar Office-paketet som arbetsverktyg.
- goda språkkunskaper i svenska i tal och skrift.
- kan uttrycka dig på engelska i tal och skrift.
- B-körkort.
- väl bevandrad i sociala medier.

Meriterande för tjänsten:
- mer än två års erfarenhet av arbete med service och administration.

För att trivas i rollen tycker du om och har en känsla för värdskap och service. Du är handlingskraftig och kan ta egna initiativ utifrån att du har ett öga för vad som behöver göras. Du är strukturerad och kan planera ditt eget arbete samtidigt som du har en förmåga att snabbt kunna skifta fokus och vara flexibel, lösningsorienterad och även behålla lugnet vid stressiga situationer. Att samarbeta är en självklarhet för dig och du tar ansvar för att se vad som behöver göras. Du har ett gott bemötande och gillar att ge service till alla. Dina personliga egenskaper är viktiga för tjänsten och vägs därför också in vid bedömning under intervjutillfället.

Låter tjänsten spännande? Välkommen med din ansökan!


Mer information

Anställningsform: Vikariat till och med 2023-12-01
Omfattning: 100%
Tillträde: 2022-11-28

Några av våra personalförmåner
- Kul med kollegor - vår personalförening Kbra anordnar aktiviteter både för chefer och medarbetare ca 10 ggr / år. ex Gokart, Sälenresa och golftävling.
- Friskvårdsbidrag 2000 kr/år (ej timvikarier)
- Ledig eftermiddag dag före röd dag och ledig heldag klämdagar.
- 27 h ATK/år. Möjlig att använda som en "tidsbank". Möjlighet till utbetalning i pengar eller mot pension finns också.
- Växla in semesterdagstillägg mot fler lediga dagar
- Löneväxling till pension

Vi informerar redan nu om att uppvisande av godkänt utdrag ur belastningsregistret kommer vara en del av rekryteringsprocessen.

Vi tar inte emot ansökningar via epost utan för att söka tjänsten behöver du skicka in en ansökan, längre ner i denna annons.

Längre ner i ansökan markerar du vilka tjänster som du är intresserad av.

Varmt välkommen med din ansökan?

Undrar du något? tveka inte att höra av dig till oss!


Kfast är Eskilstunas största fastighetsbolag och letar du efter en stabil, stor och schysst arbetsgivare – då är vi helt rätt arbetsplats för dig!

Hos oss får du många kollegor att ”kroka arm med” och tillsammans arbetar vi med stort fokus på det som vi kallar för, affärsmässig samhällsnytta. Med det menar vi att våra 460 medarbetare är proffs på att leverera både affärsmässighet och lönsamhet i kombination med stadsutveckling, hållbarhet, socialt engagemang och nytänkande fastighetslösningar för hela Eskilstuna!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Eskilstuna Kommunfastigheter AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 4 oktober 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024