Receptionist till Myndighet

Receptionist till Myndighet

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en receptionist till en myndighet med placeringsort Arlanda. Som Receptionist kommer du bland annat att arbeta med att ge informationsservice till kunder och medarbetare, ta emot besökare och bud, samt bistå myndigheten med olika servicebehov så som bokning, kopiering och registrering. Du kan även komma att arbeta med telefonservice och växel, där du kopplar samtal, ordnar telefonkonferenser, och uppdaterar växelns information.

Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Receptionist är ett konsultuppdrag på heltid med start i början av september och beräknas pågå t.om. slutet på januari 2025 med möjlighet till förlängning.

Krav för tjänsten:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning 
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från reception
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt 
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.

Meriterande för tjänsten:
- Erfarenhet av arbete i systemet Integra eller liknande larm/passersystem

Om dig
Vi söker dig med erfarenhet inom service och administration. Du har tidigare arbetat med kundkontakt, telefonservice och reception, vilket har gett dig en god förståelse för att hantera olika typer av frågor och ärenden på ett professionellt och effektivt sätt. Dina tekniska kunskaper gör dig trygg i att använda olika system och verktyg som krävs för att stödja verksamheten.

Som person är du serviceinriktad, strukturerad och noggrann. Du har ett öga för detaljer och trivs med att ha många bollar i luften. Din positiva attityd och ditt lösningsorienterade sätt gör att du alltid strävar efter att hitta bästa möjliga sätt att hjälpa både kunder och kollegor. Dessutom har du en stark kommunikativ förmåga och arbetar gärna i team, men tar också egna initiativ när det behövs.

För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-08-19.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller via e-post anki.arnquist@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se 

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2024
  • Ansök senast: 18 september 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024