Receptionist till myndighet – 75%

Receptionist till myndighet – 75%

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetslivserfarenhet som receptionist och söker efter en ny tjänst? Är du intresserad av att arbeta i en varierande tjänst där du får använda din kommunikativa förmåga? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Controller till vår kund, en samhällsviktig myndighet. Tjänsten är placerad på myndighetens kontor i Stockholm. Denna tjänst omfattar 30h/v med arbetstider vardagar mellan kl. 8.30-15:00.
I rollen som receptionist är du ansiktet utåt för myndigheten. Du kommer att göra sedvanliga arbetsuppgifter för receptionsyrket, såsom att ta emot besökare och bud, se över köksytor och kaffemaskiner. Du finns även där för att stötta kontorsansvarig med det som behövs.
Dina egenskaper
Vi söker dig som har lätt att samarbeta och får saker gjorda. Du trivs i en roll där du får hjälpa andra och där man får möjlighet att utföra olika sorters uppgifter. Vidare tar du dig an arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet. Dessutom trivs du när tempot är högt och löser oförutsägbara problem och situationer med en flexibel och positiv inställning!
Låter det här som en intressant utmaning? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan, vi ser fram emot att läsa den!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Tidigare erfarenhet som arbetslivserfarenhet som receptionist och/eller växeltelefonist
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Deltid/30h i veckan, konsultuppdrag i 6 månader, med stor chans till förlängning. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34826 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2024
  • Ansök senast: 10 november 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024