OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Fastighetsenheten hos vår kund ansvarar bland annat för lokaler och fastighetsdrift. Vi söker nu två Receptionister med minst 5 års erfarenhet från liknande uppdrag till kundens huvudkontor i Sundbyberg. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i reception eller med liknande arbete. Du är strukturerad och kan ha många bollar i luften – samtidigt som du levererar service i toppklass. I ditt arbetssätt är du strukturerad, noggrann och trivs med att se till att allt är fint runt omkring dig. Du är utåtriktad, trevlig och professionell och har integritet i ditt bemötande med både externa besökande som interna medarbetare. Som Receptionist fyller du en viktig funktion och har en central roll med mycket kontakter både utåt mot besökare och internt hos vår kund. Du arbetar tillsammans med kollegor i receptionen och tjänsten innefattar sedvanliga arbetsuppgifter. I uppdraget som Receptionist kommer du att, i samverkan med övriga leverantörer kopplade till serviceuppdrag hos kunden vara ansiktet utåt och hantera diverse arbetsuppgifter med service som huvudtema, såsom:
- Besökshantering
- Post och godsmottagning
- Telefonväxel
- Viss behörighets- och nyckeladministration.
- Hantering av inkommande epost
För rollen som Receptionist ställs följande krav:
- Gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot säkerhet, hotell eller service
- 5 års erfarenhet från liknande uppdrag
- 5 års erfarenhet av arbete i MS Office, såsom Outlook, Excell, Word mfl
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande med följande kompetens och erfarenhet:
- Utbildning i telefonisystemet InAttend
- Tidigare erfarenheter från uppdrag hos statliga/regionala aktörer
- Tidigare erfarenheter uppdrag med särskilda säkerhetskrav
Säkerhetsprövning krävs och måste vara godkänt innan uppdraget kan påbörjas
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting