OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är verksamma i ”framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugoen städer från Stockholm i söder till Piteå i norr. Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Om företaget
Trivs du med att arbeta självständigt i en gemytlig miljö och med arbetsuppgifter som kräver att du är serviceinriktad? Vill du ha ett omväxlande arbete där kontorsservice samt stötta kollegor i stort som smått är din vardag? Vi söker för Nasdaqs räkning en utåtriktad och serviceminded receptionist till Umeåkontoret. Detta är tillfället för dig som vill arbeta i en bred roll med många kontaktytor, praktiska uppgifter samt viss administration.
Du blir anställd som konsult hos oss på Clockwork, men vår kund ser långsiktigt på denna tjänst. Som konsult hos oss ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas.
Dina arbetsuppgifter
Som receptionist arbetar du med kontorsservice vilket innebär en stor variation av uppgifter såsom ansvar för att kontoren hålls rena och snygga, scanning av fakturor, posthantering och att välkomna besökare. Rollen kan även innebära att vara behjälplig vid felanmälningar, att förbereda mindre event och att allmänt avlasta dina kollegor med det som kan behövas. Tjänsten är på heltid, alternativt på deltid då vi är öppna för att antingen anställa en person som arbetar 100%, eller två personer som arbetar 60% vardera och delar på tjänsten.
Din profil
Vi tror att du är i början av din karriär och har erfarenhet av service i en tidigare roll. Då tjänsten innebär både externa och interna kontakter är det viktigt att du är socialt utåtriktad och har god social kompetens. För att passa hos vår kund är det också viktigt att du är självgående och initiativrik, samt vill hugga i där det behövs. Självklart har du ett strukturerat sätt att arbeta och ett öga för detaljer. Du är duktig på att samarbeta och samverka med andra samt har viljan att alltid ge god service. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.
Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Jennifer Åström Gustafsson, på tfn: 0733-51 27 14 eller konsultchef Elin Hilli på tfn: 0733-51 27 13. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök så snart som möjligt, dock senast den 30 maj, via www.clockworkpersonal.se.