OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för hälsa och ett liv i rörelse och vill vara med i ett team som brinner för att förändra människors livsstil i grunden. Identifierar du dig med måttot: "Att alla som kommer till oss ska få hjälp att uppleva sitt liv på ett bättre sätt". Har du goda erfarenheter med reception och administration med ett fokus på kundbemötande? Är du en initiativtagande och organiserad person? Då är tjänsten som receptionist med administrativt ansvar till New Life Chiropractic något för dig!
Om tjänsten
New Life Chiropractics vision är att hjälpa dig att få tillbaka din hälsa och funktion i kroppen. Dessutom hjälper vi dig att bibehålla den för att slippa åldras med krämpor och ökade begränsningar i livet.
Vi på Adecco söker nu dig som vill jobba deltid som receptionist hos New Life Chiropractic i Ängelholm. I denna roll kommer du att arbeta på kliniken i Ängelholm och ha ansvar över receptionen. Du kommer även att arbeta med administrativa uppgifter samt ha en assisterade roll till intern personal. Tjänsten är på 50% och är förlagd till måndag och fredag förmiddag samt hela torsdagar. Vi söker även dig som vill komma in och arbeta efter behov.
För denna roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
• Ansvara för receptionen
• Ta emot, registrera samt välkomna och hjälpa patienter
• Allmänna administrativa uppgifter
• Samla in data och föra statistik.
• Kundbokningar
Om dig
Vi söker dig som är glad, utåtriktad, stresstålig och som gillar att ha många bollar i luften. Du har en god känsla för högklassig service och är orädd i ditt sätt att ta dig an nya uppgifter. Det är viktigt att du tycker om ett högt tempo och har en lösningsorienterad inställning till allt som händer. Du är en teamspelare med god samarbetsförmåga och är inte rädd för att hjälpa dina kollegor när det behövs. Vidare tror vi att du är flexibel, strukturerad, och självgående.
Viktigt för rollen:
• Professionellt bemötande mot patienter och personal och serviceminded
• Trivas med multitasking med förmågan att prioritera uppgifter
• Kunskaper i Excel och Microsoft Office samt bra IT-färdigheter.
• Erfarenhet av kontorsutrustning
• Förmåga att vara resursfull och proaktiv när problem uppstår
• Flytande i Svenska och Engelska i både tal och skrift
Om New Life Chiropractic
New Life Chiropractic föddes ur en vision av att hjälpa personer få tillbaka sin hälsa på ett naturligt sätt.
Anne och Nicklas Wagner driver sedan 2007 New Life Chiropractic som de startade tillsammans efter hemkomsten från Storbritannien där de både studerat och arbetat efter avslutade studier. Deras vision är att tillsammans med deras team skapa en praktik där funktion, läkning och vitalitet sätts i fokus.
Hälsa i sin helhet är ledmotivet, inte enbart kortsiktiga lösningar med symtombehandling som fokus.
Om anställningen
New Life Chiropractic har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Tjänsten är en direktrekrytering till New Life Chiropractic, där frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.
Tjänsten har start så snart vi hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande där du får träffa vår kund för en slutgiltig intervju. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Christoffer Sundell via christoffer.sundell@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Receptionist, Administration, Administrativ Assistent, Office Administratior, Helsingborg, Ängelholm, Adecco, Kiropraktik, Chiropractic
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147