OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag, 08-16.30 eller 10-18.30 (09.30-18 på fredagar)
Placering: Centrala Stockholm
Startdatum: Maj
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (inledningsvis sex månaders konsultuppdrag med chans till överrekrytering därefter för rätt person)
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Nordic Capital (https://www.nordiccapital.com) grundades 1989 och är idag en ledande private equity-investerare med kontor världen över. På Stockholmskontoret arbetar ca 100 anställda och man huserar i ljusa, lyxiga och toppmoderna lokaler mitt i centrala Stockholm, med vidsträckt utsikt över innerstans takåsar. På kontoret är tempot högt och du kommer arbeta med väldigt drivna, ambitiösa kollegor. Det här är en arbetsplats som månar om sina anställda och som erbjuder ett generöst förmånspaket. Det anordnas årliga jul- och sommarfester, regelbundna after works, träningstillfällen och andra interna happenings. En gång om året åker hela bolaget på en gemensam utlandsresa!
HUR SER EN VANLIG DAG UT?
I rollen som receptionist kommer du arbeta i tätt samarbete med två andra kollegor. Arbetstiderna är varierande mellan 08-16.30 eller 10-18.30 (09.30-18 på fredagar). Du och dina kollegor har ett roterande schema där ni turas om att arbeta det tidiga passet två veckor och det sena passet en vecka. Då kontoret är fördelat på två våningsplan är du i ständig rörelse och sitter inte stilla vid ett skrivbord om dagarna.
Dina arbetsuppgifter innefattar huvudsakligen:
- På ett representativt och professionellt sätt ta emot och välkomna besökare samt svara i telefon
- Hålla fint på kontoret, ställa i ordning mötesrum och konferensrum, fylla på dryck och snacks
- Beställa kontorsmaterial och visitkort
- Sköta posthanteringen samt ta emot bud och leveranser
- Koordinera möten och ta emot matbeställningar
- Duka fram och servera luncher, gå ut med kaffebrickor och plocka disk
Det här är en omväxlande roll och fler arbetsuppgifter än ovan förekommer vilket ställer höga krav på att du är flexibel och prestigelös. Du tar dig an dina arbetsuppgifter med en positiv inställning och ett stort engagemang oavsett vad det gäller!
VEM ÄR DU?
Som person är du social och framåt. Du är en utpräglad lagspelare och har lätt för att anpassa dig till olika situationer och människor. Vidare har du en professionell attityd, ser lösningar istället för problem, kan ta egna initiativ och ligger alltid steget före.
För att bli aktuell för tjänsten uppfyller du nedan:
- Du har några års erfarenhet från liknande arbete, och därmed god servicevana och en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras.
- Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift. Då det är ett internationellt bolag är det viktigt att du är helt bekväm med engelskan!
Det spelar ingen roll om du arbetat på restaurang eller på advokatbyrå - din inställning är det viktigaste!
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund. På sikt är ambitionen att du ska bli överrekryterad och anställd direkt av kunden.
- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se