OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning varav 6 första månaderna är som konsult via Bara Posten Bemanning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR ODGERS BERNDTSON:
ODGERS BERNDTSON är ett av världens ledande företag inom chefsrekrytering med över 60 kontor och 1000 anställda i 35 länder runt om i världen. På kontoret i Stockholm arbetar 25 personer. Ungefär hälften av medarbetarna arbetar på Odgers Berndtson med rekryteringsuppdrag på ledningsgruppsnivå. Resterande personal tillhör Nordic Interim som är specialiserade på att hitta chefer för tidsbestämda uppdrag. I rollen som receptionist, kommer du att stötta samtliga anställda på båda företagen. Läs mer om företaget här: www.odgersberndtson.com
HUR SER EN VANLIG DAG UT? / DIN ROLL:
Som receptionist är du ansiktet utåt och den första kontakten för kunder och kandidater. Vidare ansvarar du för diverse administrativa uppgifter samt för att mötesrum, kök och övriga gemensamma ytor är representativa och håller hög nivå. Du kommer tillsammans med kontorschefen ta hand om kontoret med alla dess medarbetare och en strid ström av gäster.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Ta emot och välkomna kunder och kandidater
- Hantera inkommande samtal för båda företagens räkning
- Inhandla och förbereda förekommande luncher, kaffebrickor och liknande
- Säkerställa att samtliga gemensamma ytor är fräscha
- Hantera posten och andra försändelser
- Ansvara för beställning/inköp av kontorsmaterial samt varor till köket allt efter behov
- Registrera CV och annan dokumentation i databasen
- Hantera andra ärenden eller uppgifter vid behov, t.ex. inbjudningar och utskick
- Planera dagens mötesschema
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som brinner för och motiveras av att ge bra service och som vill vara en god representant för företagen. Som person är du positiv, självgående och prestigelös. Du är proaktiv och räds inte för att hugga i där så behövs. Du är professionell, har hög integritet och förstår vikten av diskretion. Vidare är du strukturerad, noggrann och pålitlig.
Viktigt för tjänsten:
- Tidigare erfarenhet av service
- Gymnasieexamen
- Talar och skriver obehindrat på svenska
- Mycket goda kunskaper i engelska
- Mycket god datorvana
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.