Receptionist till offentligt bolag i Göteborg

Receptionist till offentligt bolag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad, initiativtagande och positiv som person? Har du ett stort intresse för att arbeta med kundbemötande men även med administrativa arbetsuppgifter? Är du destoutom en person som vill vara ansiktet utåt mot både kunder, besökare, leverantörer och internt anställda så tycker vi att du ska söka jobbet som receptionist redan idag! Vi söker nu en flexibel person som är naturligt social och som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter och med erfarenhet från reception och administration sedan tidigare. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Vår offentliga kund sitter i centrala Göteborg i öppna ljusa lokaler. De arbetar för ett hållbart och levande Göteborg och har i uppdrag att vårda och utveckla staden. 


Som receptionist  kommer du att;
-Ansvara för reception och konferensavdelningen 
-Leverera snabb service och support till såväl besökare som till företagets medarbetare
-Ta emot besökare och inkommande samtal 
-Inköp av kontorsmaterial och arbetsredskap 
-Administrera bilpoolen 
-Administrera första linjens support för felanmälan 
-Hantera post och digitala brevlådor  



Arbetstider
Heltid, dagtid måndag-fredag. Start omgående med ett uppdrag på cirka sex (6) månader framåt. 



Kvalifikationer
Här behöver du;
-Avslutad gymnasieutbildning
-Tidigare arbetslivserfarenhet från reception och administration
-Kunskap i MS Office 
-Flytande tal och skrift i svenska och engelska  


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2020-11-12, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Emma Höglin I emma.hoglin@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2020
  • Ansök senast: 12 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024